TENEMOS
MUCHO
QUE HACER
ASKO DUGU
EGITEKO.
Porque nuestro trabajo no se entiende sin
el tuyo, porque queremos trabajar junto a ti
para que tu empresa pueda competir mejor.
Porque contigo, estamos desarrollando la
tecnología capaz de transformar el presente.
El futuro es tecnológico,
compartámoslo.
Gure lana ez delako ulertzen zure lanik gabe;
zure ondoan lan egin nahi dugulako, zure
enpresa hobeto lehiatu dadin. Zurekin oraina
eraldatzeko gai den teknologia garatzen ari
garelako.
Etorkizuna teknologikoa da.
Egin dezagun elkarrekin.
Llámanos al / Deitu iezaguzu:
902 760 000
Accede a más contenido en /
Eduki gehiago, hemen:
http://tecnalia.com/fabricadelfuturo/
#FuturoCompartido
20
PUBLICIDAD
Miércoles 04.11.15
EL CORREO


